ارسال رایگان برای خریدهای بالای 200 هزار تومان

پاسخ به پرسش های پر تکرار

سوالات پرتکرار

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور در کالا کاشانه سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به صفحه محصول ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از درج مشخصات و آدرس خود و انتخاب نحوه ارسال، میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد. همچنین کد سفارش به شماره موبایلی که ثبت کردید پیامک خواهد شد .

آیا میتوانم وجه سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان و یا بصورت نقدی پرداخت کنید
بجز زمانی که کالای شما جزو کالاهای حجیم و سنگین باشد ( مانند میز ، کتابخانه ، کمد ، جا کفشی و ...)

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

برای شهر تهران و سفارشاتی که نحوه ارسال پست انتخاب شده است حدود 72 ساعت کاری بعد و سفارشاتی که ارسال با پیک انتخاب شده ، ظرف 24 ساعت بعد تحویل خواهد شد .
برای سایر شهر ها از طریق پست ، با توجه به مسافت شهر، حدود 3 تا 7 روز کاری بعد تحویل خواهد شد .
توجه : برای کالاهای حجیم و بزرگ که نیاز به ساخت دارند از قبیل ( میز ، کمد ، کتابخانه و ...) بعد از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ سفارش، 7 روز کاری زمان ساخت و آماده سازی خواهد بود که بعد از این زمان، با هماهنگی مشتری برای شهر تهران با وانت اسنپ و برای سایر شهرها با باربری ارسال خواهد شد .

هزینه ارسال برای خرید های کمتر از 200 هزار تومان چقدر است؟

هزینه ارسال سفارشهای کمتر از 200 هزار تومان به دو روش زیر دریافت می شود :
1 - بصورت پیشکرایه : در این حالت هزینه ارسال به فاکتور خرید اضافه میشود که برای شهر تهران مبلغ ثابت 20 هزار تومان و برای سایر شهرها 25 هزار تومان می باشد .
2 - بصورت پسکرایه : در این حالت هزینه ارسال بعد از تحویل به پست و یا تیپاکس مشخص می شود و هنگام تحویل سفارش درب منزل به میزانی که شرکت پست و یا تیپاکس محاسبه کرده باشد توسط مامور ارسال ، دریافت می شود .

روش های ارسال کالا چگونه است؟

کالاها بعد از ثبت سفارش با توجه به نوع کالا و شهر مقصد به چهار روش زیر ارسال می شود :
1- ارسال توسط پست : اکثر سفارشات به این شیوه ارسال می شوند .
2- ارسال توسط تیپاکس : به درخواست مشتری به این شیوه ارسال می گردد.
3- ارسال توسط پیک : با توجه به درخواست مشتری و انتخاب گزینه پیک هنگام ثبت سفارش ، در محدوده شهر تهران ارسال می گردد.
4- ارسال توسط وانت و باربری : کالاهای بزرگ و سنگین از قبیل میز ، کمد ، کتابخانه و ... از این طریق ارسال میشوند .

آیا امکان ارسال سریع کالا وجود دارد؟

بله ، امکان ارسال سفارشات بصورت سریع در محدوده شهر تهران با توجه به شرایط زیر وجود دارد :
1- وجه سفارش حتما باید بصورت آنلاین پرداخت شود .
2- برای خرید های کمتر از 200 هزار تومان هزینه پیک 40 هزار تومان می باشد .
3- برای خرید های بیشتر از 200 هزار تومان هزینه پیک بصورت پسکرایه می باشد .
4 - زمان ارسال توسط پیک نهایتا 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش خواهد بود .

آیا امکان ثبت سفارش، غیر از وب سایت وجود دارد؟

بله ، مشتریان علاوه بر ثبت سفارش از طریق سایت کالا کاشانه ، می توانند از طریق دایرکت اینستاگرام و یا واتساپ فروشگاه اقدام به ثبت سفارش کنند.
در این روش نام و نام خانوادگی ، آدرس کامل پستی ، کدپستی و نام محصول مورد نظر را ارسال نمایید تا سفارشتان ثبت شود .
اینستاگرام کالاکاشانه https://instagram.com/kalakashane.ir
شماره واتساپ 09025305002

هزینه ارسال چه سفارشاتی رایگان است؟

ارسال خریدهای بالای 200 هزار تومان رایگان می باشد .
هزینه ارسال کالاهای حجیم و سنگین تر از 15 کیلوگرم و سفارشاتی که با وانت و یا باربری ارسال میشوند به عهده مشتری بوده و بصورت پسکرایه می باشد .

بعد از تحویل سفارش به پست چگونه از وضعیت مرسوله خود مطلع شوم؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir
شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده است .

چطور میتوانم مبلغ سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی اداری، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

آیا میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟

خیر ، امکان دریافت کالا بصورت حضوری برای مشتریان گرامی وجود ندارد و فقط بصورت اینترنتی و ارسال توسط پست و یا پیک وجود دارد .

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم ؟

اگر سفارش خود را ثبت کردید و تا قبل از ارسال توسط فروشگاه ، به هر دلیل از خرید منصرف شدید ، می توانید از راه های زیر به فروشگاه اطلاع دهید تا سفارشتون لغو شود :
1- تماس با شماره 09025305002
2- ارسال پیامک به شماره 09025305002
3- ارسال پیام به واتساپ فروشگاه 09025305002

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

1- وارد سایت کالا کاشانه شوید.
2- روی حساب کاربری کلیک کنید .
3- سپس روی گزینه سفارشات کلیک کنید .
4- می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

بله . حداکثر تا 7 روز از زمان دریافت کالا ، مشتریان فرصت دارند تا کالاهای خریداری شده را طبق شرایطی که در صفحه شرایط بازگشت کالا قید شده است مرجوع نمایند .

هزینه ارسال کالاهایی که با باربری و یا وانت ارسال می شوند چقدر است و این هزینه به عهده چه کسی است ؟

هزینه ارسال این کالاها بعد از تحویل به باربری با توجه به مسافت شهر مقصد و وزن کالا توسط باربری محاسبه می شود و یا توسط وانت برای شهر تهران توسط اسنپ وانت محاسبه می شود. و این هزینه به عهده مشتری خواهد بود .
توجه : مبلغ محاسبه و اعلام شده توسط باربری ، شامل هزینه ارسال از نمایندگی باربری تهران تا محل نمایندگی باربری در شهر مقصد می باشد . و هزینه ارسال از نمایندگی باربری شهر مقصد تا درب منزل مشتری جداگانه محاسبه می شود.که در این مورد مشتریان می توانند با باریری مورد نظر هماهنگ کنند .

چه سفارشاتی امکان پرداخت در محل ندارند ؟

سفارشاتی که بزرگ هستند و یا وزنی بیشتر از 15 کیلو گرم دارند ( از قبیل میز ، کمد ، کتابخانه و...) بدلیل اینکه توسط وانت و یا باربری ارسال می شوند امکان پرداخت وجه درب منزل وجود ندارد

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

1-تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
2- می توانید در هنگام ثبت سفارش ، در صفحه نحوه پرداخت با انتخاب گزینه پرداخت در محل ، مبلغ سفارش را درب منزل به دو روش کارت بانکی و یا نقدی پرداخت نمایید.

آیا امکان خرید بصورت عمده وجود دارد؟

بله امکان خرید بصورت عمده برای تمام کالاهایی که در سایت موجودی دارند، وجود دارد و تخفیف ویزه اعمال خواهد شد .و با توجه به قیمت و نوع محصول، تعدادی که شامل خرید عمده میشود متغییر می باشد .
خرید عمده شامل خرید یک محصول به تعداد زیاد می باشد و خرید ده ها محصول مختلف بصورت تکی و کم ، عمده محسوب نمیشود .