ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
0
روش های ارسال سفارشات
۱- ارسال توسط تیپاکس :
در این روش سفارشاتی که مشتریان تمایل داشته باشند که ظرف مدت ۴۸ ساعت بدستشان برسد با شرکت تیپاکس ارسال می شود. که بدلیل محدود بودن شعب این شرکت در سراسر کشور برای روستاها و بعضی شهرها امکان ارسال با تیپاکس وجود ندارد.
(در این حالت هزینه ارسال به عهده مشتری و به صورت پسکرایه خواهد بود. همچنین مبلغ فاکتور باید به صورت آنلاین تسویه شده باشد.)
۲- ارسال توسط پست :
در این روش تمام سفارشات (پرداخت آنلاین و پرداخت در محل) توسط شرکت پست و برای تمام نقاط کشور ارسال می شود که زمان تحویل سفارشات کمی بیشتر از تیپاکس خواهد بود.
۳- ارسال توسط پیک و اسنپ :
سفارشات تهران توسط سیستم حمل و نقل تیپاکس و شرکت پست انجام خواهد شد. و به همین دلیل سفارشات ۴۸ تا ۷۲ساعت بعد به دست مشتریان گرامی خواهد رسید. چنانچه مشتریان تمایل به ارسال سریعتر داشته باشند می توانند هنگام ثبت سفارش گزینه پیک را انتخاب کنند تا با پرداخت هزینه پیک، سفارش مورد نظر با پیک ارسال شود.
توجه ۱ : ارسال با پیک فقط برای سفارشاتی که بصورت آنلاین پرداخت شده باشند امکان پذیر می باشد، و برای سفارشات پرداخت در محل، امکان ارسال با پیک مقدور نیست.
توجه ۲ : ارسال با پیک فقط برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران میسر می باشد.
توجه ۳ : در این حالت سفارش باید یک روز قبل ثبت شده باشد.
توجه ۴ : در این حالت هزینه ارسال به صورت پسکرایه بوده و بعد از ثبت در اپلیکیشن اسنپ مشخص می شود.
۴- ارسال توسط وانت اسنپ و باربری :
کالاهای بزرگ و سنگین (از قبیل میز، کمد و صندلی و ...) که امکان ارسال آنها توسط تیپاکس و پست وجود ندارد، برای استان تهران و البرز توسط وانت اسنپ و برای سایر شهرها توسط باربری ارسال می شود.
(سفارشاتی که توسط وانت ارسال می‌شوند، کالا مقابل درب اصلی ساختمان منتهی به کوچه یا خیابان تحویل می شود. و حمل کالا، داخل ساختمان و طبقات به عهده مشتری می ‌باشد.)
(سفارشاتی که توسط باربری ارسال می‌شوند، کالا در محل باربری تحویل خواهد شد و هزینه ارسال شامل هزینه باربری از محل انبار فروشگاه تا محل دریافت مشتری می‌باشد.)
در این حالت هزینه ارسال به عهده مشتری بوده و بصورت پسکرایه می باشد.
۰۹۰۲۵۳۰۵۰۰۲
۲۸۴۲۶۲۹۰ - ۰۲۱
info@kalakashane.com