ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
0
زمان ارسال و تحویل سفارشات
ارسال پستی : سفارشات بعد از تایید نهایی، روزهای زوج و یا اولین روز کاری بعد از تعطیلات رسمی تحویل پست می‌شود و ۱ تا ۲ روز کاری بعد تحویل مشتری خواهد شد.
ارسال توسط تیپاکس : سفارشات بعد از تایید نهایی، روزهای زوج و یا اولین روز کاری بعد از تعطیلات رسمی تحویل تیپاکس می‌شود و ۱ تا ۲ روز کاری بعد تحویل مشتری خواهد شد.
ارسال با پیک : سفارشات بعد از تایید نهایی، روزهای زوج و یا اولین روز بعد از تعطیلات رسمی تحویل مشتری خواهد شد.
در حالت ارسال با پیک، هزینه پیک به عهده مشتری(به صورت پسکرایه) بوده و شامل ارسال رایگان نخواهد شد. همچنین سفارش باید یک روز قبل ثبت شده باشد.
ارسال پستی : سفارشات بعد از تایید نهایی، روزهای زوج و یا اولین روز کاری بعد از تعطیلات رسمی تحویل پست می‌شود و ۳ تا ۷ روز کاری بعد تحویل مشتری خواهد شد.
ارسال توسط تیپاکس : سفارشات بعد از تایید نهایی، روزهای زوج و یا اولین روز کاری بعد از تعطیلات رسمی تحویل تیپاکس می‌شود و ۲ تا ۳ روز کاری بعد تحویل مشتری خواهد شد.(ارسال با تیپاکس فقط برای شهرهایی که نمایندگی تیپاکس وجود دارد امکان پذیر است. که در صفحه پرداخت قابل مشاهده است)
ارسال توسط تیپاکس، با انتخاب گزینه تیپاکس در صفحه پرداخت توسط مشتری امکان پذیر می باشد و در این حالت هزینه ارسال به عهده مشتری و به صورت پسکرایه می باشد. همچنین مبلغ فاکتور باید بصورت آنلاین تسویه شده باشد.
زمان آماده سازی و ارسال کالاهایی که نیاز به ساخت دارد نسبت به دیگر کالاهای سایت کالا کاشانه متفاوت می باشد که در قسمت توضیحات این نوع کالاها درج شده است.
کالاهای چوبی و ام دی اف بزرگ از قبیل میزهای بزرگ، کتابخانه، کابینت، کمد دیواری، تخت، به دلیل محدود بودن فضای انبار، بعد از سفارش مشتری ساخته می شود که زمان تقریبی برای آماده سازی ۷ تا ۱۰ روز کاری می باشد و بعد از این زمان با خریدار هماهنگ شده و ارسال می شود.
امکان پرداخت در محل برای کالاهای حجیم و سنگین وجود ندارد و پرداخت مبلغ کالا، فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.
بدلیل اینکه این کالاها توسط باربری و یا وانت بار ارسال میشود هزینه حمل به عهده مشتری بوده و به صورت پسکرایه می باشد.
زمان تحویل سفارشات در شرایط خاص (اسفند ماه و افزایش حجم سفارشات و تعطیلات غیر منتظره) ممکن است اندکی افزایش یابد. در شرایط ویژه، زمان ارسال توسط، بنر و اطلاعیه در سایت و پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.
۰۹۰۲۵۳۰۵۰۰۲
۲۸۴۲۶۲۹۰ - ۰۲۱
info@kalakashane.com