ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
0
مطابقت کامل کالا با سایت
آیا کالاهایی که در سایت کالا کاشانه بفروش می رسد اصل هستند؟
بله – کالاهایی که در کالا کاشانه بفروش میرسد، دارای اصالت است. و کاملا با عکس و مشخصات مندرج در سایت مطابقت دارند.
کالا کاشانه اصالت همه کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که کالا کاشانه برای تامین کالاهای ارائه شده در وب‌سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده‌است، را از کالا کاشانه خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آن‌ها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند.
برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.
شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها در سایت این وزارت‌خانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند.
کالاهایی که در مشخصات آنها از عبارتهایی به عنوان مثال "ساخته شده بر اساس مدل ایتالیایی" و یا دیگر برندهای معروف استفاده شده است، به معنای کشور و یا برند تولید کننده آن محصول نیست. و فقط طرح و مدل فوق از برند خاص الگو برداری شده است.
ملاک اصالت محصول، نام کشور و برند سازنده آن می باشد که در مشخصات کالا درج شده است.
۰۹۰۲۵۳۰۵۰۰۲
۲۸۴۲۶۲۹۰ - ۰۲۱
info@kalakashane.com