ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
0
34093

موتور جستجوی هوشمند کالا چیست؟

موتور جستجوی کالا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی در ایران و استقبال جامعه از انجام خرید های اینترنتی وجود یک موتور هوشمند جستجوی کالا به شدت احساس می شود.

موتور جستجوی کالا چه وظایفی دارد؟

در ابتدا یک می بایست از تنوع کالایی زیادی برخوردار باشد تا بتواند تمامی نیازهای کاربران سایت را مرتفع نماید.

برای یافتن کالای مورد نظر همانطور که از اسم سایت پیداست این موتور جستجو باید خیلی هوشمندانه عمل کند تا کاربر با وارد کردن اسم کالا دقیقا نتایج مورد نظر خود را ببیند.

حالا زمانیکه کالای مورد نظر به سادگی پیدا شد، موتور جستجوی کالا باید اطلاعات دقیقی از کالا در اختیار شما قرار دهد. در نهایت نوبت به خرید میرسه!

یکی از موتورهای جستجوگر هوشمند ایرانی سایت ترب می باشد که با عضویت صدها فروشگاه اینترنتی و تنوع میلیون ها کالا یکی از پر بازدید ترین سایت های ایرانی به شمار می رود.

از مزیت های این سایت عضویت فروشگاه های دارای مجوز قانونی و رهگیری و پیگیری سفارشات فروشگاه ها می باشد. البته توجه داشته باشید که این سایت فروشگاه اینترنتی نیست و فقط یک موتور جستجوگر کالا می باشد و برای خرید کالاها می بایست وارد وب سایت فروشگاه مورد نظرتون بشید.

فروشگاه کالاکاشانه هم یکی از صدها فروشگاهی است که در این موتور جستجوگر عضویت دارد. که می توانید از محصولات این فروشگاه علاوه بر سایت اصلی فروشگاه از اینجا در سایت ترب دیدن فرمایید.

موتور جستجوگر هوشمند کالا ایمالز نیز یکی دیگر از این سایت های مرجع می باشد که نحوه کار این سایت نیز مانند سایت ترب می باشد و صدها فروشگاه با میلیون ها کالا در این سایت عضویت دارند.

فروشگاه اینترنتی کالا کاشانه نیز در این موتور جستجوگر عضویت دارد.

در یکی از موتورهای جستجو به کالا های استوک و کارکرده هم توجه شده که اگر شما به دنبال کالای استوک یا دست دوم هم باشید! در بالای همان لیست قیمت گذاری ها میتوانید با تغییر منو لیست را کلا تغییر دهید و قیمت فروشندگان کالاهای دست دوم را مشاهده بفرمائید.

در صفحه محصولات نمودار قیمتی هر کالا طی ماه های اخیر قابل نمایش هست که شما می توانید پیش از خرید از روند قیمتی محصول اطلاعات کاملی بدست آورید.

اگر کالایی موجود نبود از گزینه گوش به زنگ استفاده کنید، به محض موجود شدن با ارسال پیامک شما را مطلع می سازند.