کلیه کالاها، قبل از ارسال، توسط پرسنل فروشگاه کالا کاشانه بررسی و بعد از اطمینان از سلامت فیزیکی و فنی کالا، پلمپ، بسته بندی و برای مشتری ارسال می شود.
(نمونه کالای بررسی و پلمپ شده توسط فروشگاه کالا کاشانه)
محصولات مرجوعی باید، سالم و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند و روی کالا هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
فروشگاه کالا کاشانه از بازپس گرفتن کالا هایی که منع بهداشتی برای پرو دارند (کالای خواب _لباس راحتی _ لباس زیر _جوراب) معذور می باشد.
همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.
کالا حتما با جعبه اصلی خود، فاکتور، اتیکت و بارکد کالا، برگشت شود.
توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.
عطر و ادکلن ها و کالاهای دیجیتال و کالاهایی که دارای قطعات مکانیکی هستند، در صورتی که در وضعیت پلمپ و آسیب ندیده باشند قابل تعویض هستند.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکالهای ظاهری (خط، تا، خط و خش، پارگی و مانند آن روی محصول و زیورآلات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.
نکته مهم : خریدهای عمده و همچنین کالاهایی که بیشتر از یک عدد خریداری شده باشند از شمول قوانین مرجوعی (۷ روز بازگشت کالا) خارج می باشند و قابل عودت نمی باشند.
در صورت مواجه شدن با موارد زیر با قسمت پشتیبانی هماهنگ کنید :
_ اگر ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد.
_ اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
_ اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.
در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را به خدمات پس از فروش کالا کاشانه اطلاع دهد. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته میشود که محصولات کاملا سالم باشند و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. مراقب باشید هنگام پرو لباس لکه دار و رنگ پریده نشود، بوی عطر و بدن را به خود نگیرد. مارک، بارکد، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد، درخصوص محصولات چرمی(کیف و کفش و..) اگر هنگام تست کردن تاشدگی و خط خوردگی ایجاد شود کالا کاشانه از دریافت محصول معذور است.
لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده، کالا کاشانه از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
لطفاً توجه داشته باشید که قبل از اقدام به بازگشت کالا حتما شرایط بازگشت را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده اقدام به تماس با خدمات پس از فروش نمایید.
لازم به ذکر است که در موقع دریافت بسته پستی، از سالم بودن جعبه پستی اطمینان حاصل نمایید.